Nutella lanceert onder het motto “Omdat elk mens uniek is” 850.000 potten die er allemaal verschillend uitzien.
Met de slogan " Spread the Happy " is Nutella de grens overgegaan van een eenvoudig voedselproduct naar een nationale obsessie, en de opkomst ervan zou een casestudy kunnen zijn voor ondernemers over hoe je een bedrijf runt. Denk hier eens over na: elke 2,5 seconde wordt er een pot Nutella verkocht.
Snickers had een tijd lang reclames met als slogan: 'You're not you when you're hungry'. In de reclames lieten ze diva's en grumpy old men zien, die terug veranderden in lieve jongens en meisjes na het eten van een Snickers.
'Teder smaakt beter' is de slogan van een nieuwe merkpositionering van chocolademerk Milka. Het merk roept Nederlanders in de nieuwste campagne op vaker te kiezen voor tederheid.
Een goede slogan of slagzin zegt iets over het onderscheidend vermogen van het merk, zonder het uit te spellen. Je wil een slogan bedenken die mensen aanspreekt en aan het denken zet. Het zegt dus iets over wat het merk uniek maakt en waarom mensen voor dat specifieke merk moeten kiezen.
Wij geven invulling aan ons motto 'Steeds verrassend, altijd voordelig' door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment producten.
HEMA maakt in zijn nieuwste commercial weer gebruik van zijn oude pay-off 'Echt HEMA'. De retailer neemt definitief afscheid van de pay-off 'HEMA maakt gewoon bijzonder', die anderhalf jaar terug onder toenmalig ceo Ronald van Zetten werd geïntroduceerd.
Life tastes Good? It's the Real Thing dan? Juist, het zijn slogans van Coca-Cola. Vandaag, na zeven jaar, maakt het bedrijf een nieuwe leus bekend: Taste the Feeling. In een nieuwe campagne moet de “verfrissende smaak” van het drankje weer centraal staan.
De snoepjes hebben grote bekendheid gekregen door de slogan smelt in de mond, niet in je hand. Producent Mars Nederland is gevestigd in Veghel, op enkele tientallen kilometers van de Efteling.
De slogan van Snickers " You're Not You When You're Hungry " is een integraal onderdeel van de identiteit van het merk sinds de eerste introductie in 2008. De slogan communiceert het idee dat wanneer iemand honger heeft, hij of zij niet zichzelf is en een Snickers-reep nodig heeft om weer in zijn of haar normale staat te komen.
What is the slogan of Red Bull? Red Bull Gives You Wings.
Think different is jarenlang de slogan, en dat probeert het bedrijf ook in de praktijk te brengen. Ze zijn de eerste die komen met een scherm bij de Apple II, de eerste die een muis meeleveren bij hun apparaat en in 1989 schetsen ze een toekomstbeeld van 2010: de computer is dan een persoonlijke assistent.
De prijs van de Nutellapotten blijft wel dezelfde, want volgens de producent zijn de productiekosten gestegen. Hazelnoten bijvoorbeeld - een essentieel ingrediënt van Nutellachoco - zijn de laatste jaren schaarser en dus duurder geworden.
Nutella is de merknaam van een pasta voor broodbeleg van het Italiaanse bedrijf Ferrero. De pasta werd in 1946 ontwikkeld en in 1964 op de markt geïntroduceerd, aanvankelijk onder de naam 'Giandujot Supercrema'.
Ferrero, oorspronkelijk afkomstig uit Piëmont in Italië, heeft van dit lastige probleem een slimme oplossing gemaakt door een zoete pasta te maken van hazelnoten, suiker en een beetje van de zeldzame cacao. De voorvader van Nutella® werd geboren.
Vandaag lanceert het frisdrankmerk " That's What I Like ", de eerste Amerikaanse slogan in meer dan twintig jaar, en na eerdere iconische slogans zoals "The Choice of the New Generation" en "The Joy of Cola". "That's What I Like" zal verschijnen in nieuwe Pepsi-, Pepsi Zero Sugar- en Diet Pepsi-advertenties en ...
Wist je bijvoorbeeld dat de eerste slogan van Fanta "Fanta, het drankje dat je gelukkiger maakt" was? Deze pakkende slogan heeft bijgedragen aan het vrolijke, verfrissende imago van het merk.
SPRITE VERFRISSENDE FRISDRANK MET CITROEN
De citroenfrisdrank Sprite heeft een geweldige smaak. “Geef je leven een verfrissende draai!” is niet zonder reden de slogan van dit frisdrankmerk.
2005 - Maak het echt . 2006 - De Coca-Cola-kant van het leven. 2009 - Open geluk. 2016 - Proef het gevoel. 2021 - Echte magie.
Fanta grape wordt ook wel Fanta paars genoemd. De paarse Fanta is een heerlijke fruitige frisdrank uit de USA met de smaak van druiven. Fanta grape is een koolzuurhoudende frisdrank (met bubbels) bedoeld voor de druivenliefhebber. Deze frisdrank kan je niet vergelijken met cassis, het heeft echt een hele unieke smaak.
De huidige wereldwijde slogan van Coca-Cola is " Taste the Feeling ". Het bedrijf heeft echter in de loop van zijn geschiedenis nog veel meer gedenkwaardige slogans gebruikt, zoals "Delicious and Refreshing" (1904), "The Pause That Refreshes" (1929) en "It's the Real Thing" (1971).
De nieuwe AH campagne
Je hebt het waarschijnlijk wel voorbij zien of horen komen: “Dat is het lekkere van Albert Heijn”. De nieuwe slogan van de supermarktketen.
Creative Partner Bas Korsten van J. Walter Thompson over de nieuwe Gamma campagne: “Hoe we leven en wonen is de afgelopen tijd razendsnel veranderd. We koken minder, laten meer bezorgen, willen de deur opendoen met onze telefoon.
betekenis HEMA
Op 4 november 1926 opende in de Kalverstraat de eerste vestiging van de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam, oftewel HEMA, haar deuren. Een tweede filiaal volgde een paar dagen later in de Oude Hoogstraat. De H.E.M.A.